2 września 2014

rekin

Jak robię jakieś istniejące stworzenia, to lubię je robić podobne do oryginałów. Oczywiście nie zawsze to wychodzi - trudno zrobić np. realistycznego szydełkowego człowieka. Ale z rekinem tak było - chciałam żeby był realistyczny. Zawsze to większe wyzwanie. Miałam szary kordonek i niemiłosiernie nudziłam się na praktykach. Więc zabijałam czas dłubiąc na szydełku. Nie miałam dostępu do internetu ani żadnego rekinowego zdjęcia. Trza było dłubać z pamięci. Oczywiście rekin nie jest jakoś wybitnie skomplikowany, ale chciałam zachować jego charakterystyczny kształt.
Wyszedł taki:






Nie mówię, że jest to wierna kopia, wykonana z dbałością o szczegóły, bo np. nie podjęłam się zrobienia mini-zębów, a ze skrzelami wyglądał głupio. Ale myślę, że i tak nie jest źle.

twór: rekin
rok powstania: lipiec 2011
miejsce zamieszkania: u Dziada
schemat: ni ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz