14 grudnia 2017

męska czapka

Kolejna czapka robiona na zamówienie. Niekoniecznie musi być męska ale tym razem zamawiana była przez mężczyznę. Miała być ciepła, bo właściciel właśnie wrócił z ciepłych krajów i marznie. Dawno temu zrobiłam mu już czapkę zgodnie z projektem. Była luźna i w choinki. Niestety po jakimś czasie rozciągnęła się jeszcze bardziej i teraz nadaje się już tylko do zakładania na kask podczas snołbordu. Taki znak rozpoznawczy. Miło mi było niezmiernie, że eksploatowana jest do ostatnich jej chwil.

To jeden z moich ulubionych klientów. Ma konkretne wyobrażenia, a na moje pytania nie odpowiada "nie znam się, wymyśl coś" tylko się angażuje, słucha moich wyjaśnień i podejmuje decyzje. Wahał się jednak jak zapytałam o długość. Dlatego zaproponowałam czapkę dopasowaną do głowy po wywinięciu jej brzegu, która po odwinięciu, jest długości smerfowatej. Można sobie wybrać co się woli.
Ścieg, jak widać, też jest prosty. To ściągacz na przemian z oczkami lewymi.


Ta czapka powstała z grubej wełniano-akrylowej włóczki. Tym razem starałam się żeby nie wyszła za luźna. Jest mięsista, i gość gęsta. Mam nadzieję, że czapka faktycznie będzie ciepła i spełni oczekiwania.


A tak wyglądała czapka w choinki w akcji.

11 komentarzy:

  1. Może i męska, ale ja bym taką nie pogardziła.. ani ja ani moja głowa, szczególnie po tym jak mnie dziś wygwizdało :) Świetna czapka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Równie dobrze może być damska :) przymiotnik "męska" zyskała tylko przez płeć zamawiającego. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń